Perşembe, Nisan 28, 2005

ANAajans İLKELERİ

ANAajans İLKELERİ
1.Yönetiminde,"Bilgi Ekonomisi ve Organizasyonu" şablonununa dayalı "Çoklu Disiplinlerdeki Çapraz Ekipler" prensipleriyle çalışmayı;
2.Ekip çalışmalarında, "Etkin iletişim, Ortak sahiplenme, Her konuda işbirliği, Birlikte öğrenerek yorumlayıp paylaşma, Dürüst ve açık olma" aksiyonlarını benimsemeyi;
3.Hizmetin / işin / yaratının / buluşun üretim ve satışındaki ölçütlendirilmesinde, üretkenlik, zorluk, orjinallik, yarar, yaratı, buluşsallık, bilgiyoğunluk ve sanat derecesini belirleyen ve benzerleri kıstas alınarak oluşturulan "Hizmet Puan Değerleri" ne dayandırılmasını;
4.Hizmet Üretecek ve Satın Alacaklarla, Proje, Zaman, Minimal Zaman, Komisyon bazında veya Sabit Ücretle çalışmayı;
5.Kişi / Grup / Kurum ve Kuruluşların Telif, Lisans, Patent, Marka, Emek, Öğrenme, Bilgilendirilme, Haberalma, İnanma, Çalışma, Yaratma, Yaşama vs. gibi hak ve özgürlükleri ile sahipliğini yasalara göre benimseyerek korumayı;
6.Doğa karşısında, korumacı, duyarlı, onarıcı, saygılı olmayı; düzeni ve dengesini, kopyalanabilir, örneklenebilir ve yorumlanabilir değerde görüp önemsemeyi;
7.Kuram ve sistemler karşısında, yaratıcı, onarıcı, yeniden yapılandırıcı, özgörü kazandırıcı statejiler oluşturmayı;
8.Bilgi yönetiminde, doğru ve güncel bilgiye en süratle erişmeği, onu ayrıntısıyla yorumlamayı ve başarıyı elde etmek adına onu en iyi şekilde uygulamayı;
9.Topluma bakışta, toptan kaliteyi, hukuk ve adaleti, sağlık ve eğitimi önemsemeyi;
10.Tanıtım, Tasarım, Organizasyon ve Reklamda, özgünlüğü, yaratıcılığı, eğitselliği, uzmanlaşmayı;
11.Sanat ve yetenek karşında, saygın, yenilikci, yönlendirici, tanıtıcı olmayı;
12.Eğitimin bir yaşam boyu sürekliliğini ve güncelleşmesi gerektiğini;
13.Danışmanlığın, yönlendirici, güvenilir, ehil, denenmiş bilgi edinim kaynağı insan sermayesi olduğunu;
ANAajans benimsemiş ve İLKELERİ olarak kabul etmiştir.

Hiç yorum yok: